"PROGRES" Sp. z o.o.
26-600 Radom, ul. Pułaskiego 6/10
Zdalny serwis
Prowadzimy zdalną obsługę serwisową z wykorzystaniem oprogramowania TeamViewer (pełna informacja na stronie producenta http://www.teamviewer.com/pl).

W celu nawiązania połączenia należy kolejno:
1.
Pobrać program do obsługi komunikacji klikając na obrazek:
2.
Uruchomić pobrany program
3. Zadzwonić do nas i podać ID i Hasło sesji
4. Poczekać na nawiązanie połaczenia

Stosowane przez nas rozwiązanie zapewnia wysokie bezpieczeństwo i komfort pracy gdyż:
  • TeamViewer pracuje z pełnym szyfrowaniem bazującym na wymianie kluczy publicznych i prywatnych RSA oraz szyfrowaniem sesji 256-bitowym kodem AES. Technika ta stosowana jest również przy protokole https/SSL i uznawana jest za w pełni bezpieczną i zgodną z obecnym stanem wiedzy i postępu technologicznego. Ponieważ klucz prywatny nigdy nie opuszcza komputera klienckiego, zapewniona jest techniczna niemożność odszyfrowania strumienia danych przez komputery podłączone pośrednio w internecie. Dotyczy to również serwerów routingowych TeamViewer.
  • Oprócz automatycznie tworzonego PartnerID TeamViewer generuje dynamiczne hasło sesji, które zmienia się w ustawieniach domyślnych przy każdym uruchomieniu programu i tym samym zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do systemu. Ważne funkcje dodatkowe takie jak transfer danych wymagają dodatkowego, ręcznego potwierdzenia użytkownika. Poza tym ogólnie nie jest możliwe niewidoczne kontrolowanie komputera, ponieważ ze względu na ochronę danych, znajdujących się na odległym komputerze jego użytkownik musi być informowany o próbie dostępu.
  • Dodatkową funkcję bezpieczeństwa stanowi podpisanie programu za pomocą technologii podpisywania kodu firmy VeriSign. Dzięki temu zawsze można zidentyfikować wydawcę oprogramowania.